søndag den 7. marts 2010

Træplader, Skruer & Elektriske Finurligheder...

Ja kan jo ikke sidde på mine hænder weekend efter weekend, og eftersom det snart er ved at være forår, så skal værkstedet vel også snart til at se en ende på vinterens ombygning...

Ja det er ikke vinter længere, så Niclas skulle lige vise hvordan den korrekte forårs beklædning ser ud... Jeg foretrækker dog stadig min varme vinterjakke endnu... brrr brrr brrr brrr....

Surfer!

Så begynder det at se færdig ud...

Så kan jeg endelig komme igang med at sætte mine lamper op...


HVAD?

Ja ved sku ikke lige hvad han snakker om... men det lød meget vigtigt. Det var vistnok noget damebekendskab der skulle have lidt opmærksomhed!!!

Godt med lys skal der til. Blev nød til at skifte de to halogenspots ud med nogle andre lamper, da de ikke længere kunne bruges i loftet, så et par andre halogen lamper er blevet monteret istedet. De giver et rigtig godt lys, og gir faktisk det samme lys som de to udskiftede spots!

Skal lige have strikket de to afbrydere og den ene stikkontakt sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar