mandag den 5. april 2010

Blank lak og fedtede overflader....

Ja eftersom der siges at det er forår, så må jeg jo hellere se at blive færdig med mine små modifikationer på Wlc'n, så nu er der langt om længe blevet monteret bagskærm, "nøgle-dims" og div. småjusteringer... Mangler dog stadig min springer forlygte samt speedometeret, men det tager jeg som det kommer, da det ikke er andet end at skifte dele ud... det kan evt gøres på en go varm sommerdag med en kølig øl ved sin side?


Desværre er der pt ikke meget plads i bredden da på modsatte side er endnu en mc, så der kommer bedre billeder så snart at jeg får Hende trillet ud af værkstedet...

Nu skal der lige males lidt skygger på "Uninvited" logoet, og ja så skal skærmen vist også have en polering, da den er godt fedtet...


Da jeg ikke har en nøglering monteret i min nøgle, har jeg fundet denne her lille "dims". Synes det ser meget fedt ud...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar