søndag den 11. april 2010

Moooonkey Boy, Hvor er du?????

Dejligt vejr, gode kammerater der vil gi en skalle med den sidste del af færdigblivelsen af Værksted Vers. 1.02... Loft skulle der sættes op, små detaljer skulle laves, hyggekrog skulle laves, øl der skulle drikkes og ellers bare blive færdig med det oppe på loftet!!!!

Thomas ses her som en god observatør/ holde-ved-montør, men blev hurtig kaldt "golden retriveren" da det jo er rart at der er en god arbejdslinie, med levering af matrialer til snedkeren på loftet...

...Så er det sku slut med at skulle kigge på mørkt og trist isolering, men istedet kigge på flot rustik loft!!!!

...Jo jo, selvom man er holde-ved-montør kan han sku også godt styre en sav!

Tilpasning og atter tilpasning er vejen frem!!!

HOV!!! Hvad er nu det for et hul i væggen??? Det er såmænd en sofa (Saab sæde) der er blevet monteret derinde...

Ja, hvad render jeg egentlig og laver, udover at lege papparazzi??? Jo lidt slyngelbelysning skal der jo laves, så jeg måtte lige rende ind og koble lidt el til...

Så er de to første spots monteret, og loftet er også ved at være på plads...

Ja jeg kan også godt daske et bræt, og save en pind...



Der skulle lige lidt finjustering til, så præcisionsværktøjet blev kørt i stilling...

Dejligt at se at der er glæde for at arbejde for mig...

Ja det er ikke altid lige nemt at finde sine ledninger, så lidt fiskeri skulle der til før at det kom på plads...

Efter lang tids søgen, er her hvad jeg mener om DENNE her ledning!!!

Det er god stil at kunne arbejde imens man sidder i en god sofa...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar