mandag den 11. oktober 2010

... Der er stadig gang i værkstedet!

...Jo det er såmænd ikke lukket ned, har bare haft forrygende travlt det sidste lange stykke tid... Men det summer stadig af liv det lille værksted!

...Ja nu er det sku blevet for koldt til at komme ud og køre på den gamle, så vasket og sat i vinterhi, indtil næste sæson! Nu står den på at få sat den "nye" Suki istand, så den er klar når det igen blir forår... Der kommer lidt senere billeder af hvad der er blevet købt af lækkerier til det spændende projekt!

Ja, der er jo begyndt at komme flere spændende jobs ind af lakeringer, tanke, hjelme, hotrods og hvad ellers man kan tænke sig. MEN da der jo ikke er meget plads inde i værkstedet når der evt. hænger en tank til tørre, må man jo benytte sig af loftet. Der er blevet lavet en lille smart anordning, så jeg kan hejse div. lakerede sager op under loftet, så det ikke hænger i vejen, og ej heller blir støvet til!!!

...Skulle lige vise min seneste kreation!!!

Og ja, eftersom gulvet jo er blevet epoxy malet, har jeg fået min rigtig gode kammi Thomas Kring til at lave dette her værksteds maleri til mig... Fantastiske detaljer, billedet kommer slet slet ikke til sin ret på et fotografi, da der er et utal af flotte detaljer!!! Men kom selv forbi og se det med dine egne øjne!!! Døren plejer normalt at stå åben!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar